Cara Beli Penapis Air Coway Secara Online


Dalam dunia serba canggih ini, proses jual beli menjadi lebih mudah. Memiliki penapis air Coway juga semudah ABC jika anda membuat tempahan secara online. Anda tidak lagi perlu ke mana-mana pasaraya untuk membuat pendaftaran. Kami yakin, selepas selesai proses pendaftaran dan pembayaran, Cody atau pasukan teknikal kami akan ke rumah anda dalam masa 2 hari untuk memasang penapis air Coway anda.
  1. Sila hubungi saya di 0179277417 Eliass melalui SMS atau WhatsApp untuk tanya sebanyak mungkin tentang produk. Tanya perbezaan produk, perbezaan harga dan bagaimana cara untuk servis atau tukar filter (semuanya PERCUMA selama lima tahun).
  2. Saya cuma perlukan salinan ic depan dan belakang serta slip gaji. Bagi yang nak bayar cash lagi senang cuma perlu bank in je deposit 10% dulu baki bayar masa pemasangan nanti. Lain - lain saya akan uruskan
  3. Anda buat pembayaran deposit dan bayaran bulan pertama seperti yang diterangkan pada langkah pertama. Anda tunggu tiga hari untuk pemasangan.
Mudah bukan? Anda tidak perlu bazirkan masa, tenaga, dan petrol untuk memiliki penapis air Coway untuk keluarga anda. Sebarang pertanyaan berkenaan penapis air Coway, sila hubungi saya/atau SMS “COWAY” ke 0179277417 


EmoticonEmoticon