TERBARU PENAPIS AIR ALKALI COWAY

COWAY INCEPTION – PENAPIS AIR ALKALI COWAY PERTAMA DI MALAYSIA

Memperkenalkan produk terbaru Coway yang baru sahaja dilancarkan pada 1 Oktober 2015, Inception – penapis air alkali Coway dengan teknologi NF Membrane System dan alkaline ionizer system.
Tahukah anda bawah penapis air alkali Coway:
  • Merupakan produk penapis air yang menggabungkan sistem rawatan air (water purifier) dan sistem ionizer dalam satu produk.
  • Menggunakan sistem teknologi tapisan air NF Membrane yang mampu menapis sehingga 0.001 mikron 
  • Menyediakan tiga pilihan suhu untuk air tapisan (panas, sejuk dan suhu bilik) dan dua pilihan suhu untuk air alkali (sejuk dan suhu bilik)
  • Mempunyai pilihan pH untuk air alkali daripada pH 8.5-9.5. 
  • Mempunyai teknologi “Auto Cleansing” – membantu membersihkan elektrod secara automatik untuk meng-optimumkan proses elektrolisis.
Air alkali sesuai untuk menstabilkan pH dalam badan. Air alkali amat berkesan untuk seseorang yang selalu mengalami sakit gastrik, pedih ulu hati, perut kembung dan muntah-muntah. Mereka yang ingin menjaga berat badan turut digalakkan untuk meminum air alkali. 

PENAPIS AIR ALKALI COWAY INCEPTION – TIGA TAHAP PENGGUNAAN

  1. Tahap Awal : Mulakan dengan pH 8.5 untuk beberapa minggu (lebih kurang 2 minggu) bagi membiasakan tubuh badan dengan air alkali. Contoh penggunaan: minum air terus daripada cawan.
  2. Tahap Pertengahan : Setelah tubuh biasa dengan air alkali, naikkan tahap pH ke 9.0. Contoh penggunaan: campurkan air alkali ketika memasak nasi.
  3. Tahap Akhir : Akhir sekali,  naikkan tahap pH ke 9.5. Contoh penggunaan: gunakan untuk membuat teh/kopi ataupun masakan sup.


Untuk maklumat lanjut mengenai sepesifikasi Penapis Air Alkali Coway Inception, sila Hubungi Eliass Coway 0179277417


EmoticonEmoticon